Riktigt bra helg...

... Det ar det enda jag kan saga for att pa basta satt beskriva den!
Blev hemma fest at the gnome dome pa fredagen efter att jag plockat upp Amanda, Carro och Jenny.
Stannade dar hela natten, sov ca en timma innan vi vid atta tiden pa morgonen akte vidare till en bar dar vi
fortsatte festa fram till 12 tiden. Da akte vi hem till oss for att lata oss vid poolen resten av dagen.
Tog en nap pa ca 2 timmar mellan fem o sju innan jag, tjejerna och David akte och at lite sushi.
Efter sushin akte David hem o jag o tjejerna gick ut. Forst till millers och sedan vidare till bar west dar vi skakade lite rumpa fram till stangning.
Var lange sedan jag var sa full utan att ma daligt! Sa kvallen var riktigt lyckad.

Sondagen spenderades pa wavehouse. Akte forst dit for lunch, sedan hem till oss dar de blev lite forfest innan vi akte tillbaka vid fyra tiden. Hade en riktigt rolig kvall forrutom nagra mindre downers...
Blev efterfest till kl halv ett innan det antligen blev tid att sova!

NU ar det enda jag kan tanka pa e att fa komma hem o sova. SOVA!
Ska se fardigt fools gold o sedan badda ner mig i sangen.. KL SJU!



Ska forsoka ladda upp lite fler bilder fran helgen senare. Men Jenny har alla pa sin kamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0