Maste ju bara...

..beratta hur det gick med min crockpot igar.. Och jag kan tala om att det gick alldeles utmarkt.
Satte igang den igar kvall innan jag gick o la mig, o voila! Min lunch var klar nar jag vaknade i morse!
Hur superenkelt och gott som helst.

Bara att slanga i:
6-8 potatisar
6-8 morotter
1 burk grona oliver
1 flaska catalina sallads dressing
och sist en 3 punds grytbit over alla andra ingredienser.
Tryck pa cook i 6 timmar och resten skoter sig sjalv.

Hmm.. hur lang tid kan det ha tagit mig? 10 min?
Helt underbart latt. Kanner att jag kommer ha mkt anvanding av den i
framtiden. Nasta recept pa listan som ska provas ar italian sausage lasagna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fiffigt Elin;)Hur mkt kostar en sån då? Det måste ju vara typ en tryckkokare. Hur lång tid tar en sån där gryta t.ex?

2010-08-20 @ 09:57:06
URL: http://duvetemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0