Kan inte ens ...

... beskriva med ord hur skont det var att komma hem igar kvall efter en riktigt lang och trakig dag...
Var sa sjukt trott nar jag kommer hem att jag trodde att jag skulle somna pa flacken!
Dock hann jag bade aka pa affaren, gora rakwook, se fardigt fools gold och hjalpa David att fixa med party bussen till wet electric innan jag antligen somnade vid tio tiden.
Sov som en stock hela natten, tror inte ens jag vande mig :P
Vilket var skont for nu kanner jag mig ratt sa pigg och utvilad.
Sa jag och Alex ska ta os en liten promenad nu ner till bibblan dar det ar sagostund nu kl 1030!

Ha en bra dag allesammans!

en bild pa mig o paul fran i sondags!
(nagon som kanner igen brillorna...? De ar da inte mina..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0