Jisses....

.... jag ar verkligen en riktig svettlok.
Har precis kommit tillbaka fran parken/stranden med lillskitungen som jag tar hand om:)
Familjen som jag jobbar for bor jatte bra till i ett valdigt fint omrade.
Husen harikring gar pa miljontals dollar. Ett hus lite langre ner pa gatan ar ute for 4,9 miljoner dollar.
Dock ar huset de bor in inte alls speciellt fint eller sa, tror inte familjen bryr sig sa mkt.
Men som sagt.. Bra lage.. Valdigt hogt upp pa ett berg/kulle med utsikt over havet.
DOCK ar det inte riktigt lika underbart da jag ska vandra upp for hela den har backen nar jag
ska hem fran parken och det ar 30 grader varmt ute.
Parken ligger alldeles vid havet, och fran parken o hit ar det uppforsbacke hela vagen, och det
tar ca 20 min for mig att komma hem.... Sa ja... Ni hor ju sjalva.. Inte kul...
Undrar vad folk tror om mig egentligen nar de varje dag ser mig kankandes uppfor med barnvagnen
tomatrod i ansiktet och svetten rinnandes? Tur Alex bara e 1.5 o inte riktigt bryr sig.. hehe


Kommentarer
Postat av: Mamma

men det är ju jättebra m vardagsmotion:)

2010-08-20 @ 09:50:20
URL: http://duvetemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0