Jag ar sa ...





..exalterad att jag nastan inte vet vart jag ska ta vagen. Den 25:e september kl 930 bar det av till Irvine och wild rivers waterpark. David har fixat fram en partybus som vi och vara narmaste 37 vanner ska aka dit it.



Har aven bokat en annan buss ocksa till de som inte fick plats i varan ( jo de blir mycket folk ) . Kommer bli en sa helt sjukt rolig dag att jag inte ens kommer kunna beskriva den med ord. Kommer aka hemifran halv tio som sagt och komma fram vid elva tiden, sedan spendera hela dagen dar till kl atta da vi blir upplockade av bussen igen som ska kora oss till de gnome dome for efterfest.



Parken ar helt avstangd for allmanheten den dagen och det ar 21 ars aldersgrans, for det kommer serveras alkohol, finnas barer och framfor allt massor av dj's som kommer forgylla dagen med underbar musik. Jisses vad jag langtar. Bara fyra helger kvar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0