Jag ar sa sjukt trott idag...

att det ar helt tokigt.. Var i stort sett omojligt att ta sig ur sangen.
O plocka ihop tvatten och gora mig i ordning att aka ivag VAR typ de varsta jag gjort. Sprang typ runt i lagenheten som varsta irrhonan.. Halvsovandes! Hade tur att de var bra musik pa radion pa vag till jobbet annars hade jag nog somnat... Och jag kan inte fatta varfor jag var sa trott. Kom ju isang strax efter elva igar sa jag fick nastan atta timmars somn...

Hade i alla fall over Natalie pa middag igar. Hon kom hem fran maui igar morse sa jag har itne traffat henne pa tio dagar. Gjorde hemmagjord mac n' cheese som jag bjod henne pa da det ar henne favorit mat. Riktigt gott blev det ocksa tycker jag.. Mycket battre an den fardigkopta man koper pa affaren.. Gjorde aven en sats met pastasas med italiensk kryddkorv och pasta... ( jo jag var pa hugget igar :P )

Nu ska jag och en mycket trott Alex ga till stranden!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0