Igar blev de till att

vakna kl nio av att angel ringer och vacker mig och David.
Han ville att vi skulle hanga med honom och en masa andra manniskor nere till fiesta island och
aka ring och wakeboard.. Var tankt att vi egentligen skulle mota upp med trey o dem for att tailgata infor
chargers game, men de slappte vi ganska fort nar vi fick chansen att aka bat istallet  ;)

Motte upp med honom vid 1 tiden nere pa stranden, hade da med oss grillen och nagra ol och bikinis och solstolar.
Var hur haligt som helst, vadret var toppen och baden som angel hade var riktigt stor o fin. Sa vi spenderade hela
dagen dar fram till kl fem...

Och jag maste saga att jag ar riktigt stolt over mig sjalv da jag aldrig i hela mitt liv provat en wakeboard forrut, men lyckades ta mig upp pa sjunde forsoket och faktiskt aka en bit. Dock var det valdigt blasigt och manga andra batar runt omkring oss sa vagorna var riktigt stora o min balans var inte den basta :P
Men kul var det.. Och, jag kan lova att jag har riktigt ont i bade ryggen o armarna idag.. ;)

Kvallen spenderades forst framfor poolen tllsamman med trey o dem, o sedan hemma hos dem for en film/spelkvall.
Alldeles lagomt sadar en lordag kvall.

Nu ska vi gora oss i ordning for wavehouse. Hawaii tema !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0