I morgon har...

....jag bokat tid hos frissan kl 445pm.
Har dock inte riktigt bestamt mig for vad jag ska
gora med haret riktigt an...
Om jag ska klippa av de till axlarna igen ( gillar som den langden
nu nar jag tittar pa bilder fran forra aret ) eller fortsatta spara ut det.
For det ar ju egentligen det jag vill ha.. Langt har... Men just nu
ar det sadar mitt emallan langt och de gor mig galen. Dessutom
ar det alldeles torrt och risigt av allt solande o badande. Sliter
verkligen pa haret. Fast jag var och investerade i vad jag tycker ar
en av varldens basta inpackningar igar.
Redkens smooth down butter treat. Kan faktiskt kosta pa sig den har
da den inte ar sa fruktansvart dyr. Ca sadar 16 dollar for en 250 ml flaska
(kostar over 300 kr i sverige)
Kopte aven en stor flaska med silkesdroppar till min kara mor som jag..nar
jag far tummen ur ska ga o posta till henne..

Det ar mycket som ar dyrare har i staterna, men markesharvardsprodukter ar inte en
av dem...



Blir i alla fall till att forsoka fa den har harfargen. Den gillas !

Kommentarer
Postat av: Emmelist

sweet att du är med snygging :D



fan vad avis man blir på dig när man ser alla bilderna!!!! hatar att resorna till usa ska va så jääävla dyra :/

2010-08-18 @ 06:22:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: systeryster:]

spara till långt, iaf under brösten de skulle bli skitsnyggt på dig ;)

2010-08-18 @ 23:18:18
URL: http://duvetemmaah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag ser fram emot dropparna<3

2010-08-20 @ 09:55:15
URL: http://duvetemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0