Har precis...

.. lagt Alex o sitter nu har och latar mig framfor datorn.
Inte for att jag vill klaga, men det ar alldels for varmt for att sitta ute just nu....
Solen ligger ratt mot altan vaggen och det ar ingen vind alls. Sa det blir helt sjukt varmt..
Ska kanske ta mig en liten tupplur? Kanner mig super trott.
Var nog inte lika utvilad som jag trodde imorse...
Har aven bjudit over Natalie pa middag och film ikvall. Hon var varit pa
maui nu i 10 dagar.. Kom hem idag.. Och jag aker till SF pa fredag..
Sa traffar jag henne inte idag ar chansen ratt stor att jag inte hinner traffa henne:P

Gjorde aven varldens godaste omelett till lunch idag.
Hade i:
Agg
Creme fraiche
Cayenne peppar
Salt och Peppar
Tomater
Lok
Kalkon
Mozarella ost
och sist men inte minst avokado! SJUKT GOTT! Och valdigt mattande :)


ser kanske inte sa mkt ut for varlden, men gott vare ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

det lät faktiskt sjukt gott ;)



Ja jag vet, det går så fort! Redan ett halvår, snart kutar väl denna unge runt som den första :P haha

2010-08-24 @ 23:17:46
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Och det såg jättegott ut också:)

2010-08-25 @ 00:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0