Hade en mysig formiddag...

med Alex pa stranden. Traffade aven en tjej dar som tar han om tva flickor som ar lite aldre an Alex med nagra manader... Gick sedan hem, gjorde lunch, lekte lite, innan mamman kom hem. Da passade jag pa att sitta en stund i solen da det faktiskt var en bris pa altanen idag sa jag behovde ju inte do!
Lade sedan Alex och tog sjalv en tupplur pa drygt en timme.
Nu ska jag snart ta och aka hem o sedan dra ivag pa ett pass bodypump kl halv sju.
Snalla ge mig krafter att orka.
Efterat blire att gora middag, orzo med harricort verts, tomater och feta ost, packning infor resan till SF i morgon och stadning av lagenhet da den ser ut som ett bombnedslag efter helgen..
mkt att gora... 0 energi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0