Fredag den 13

Jaha, da har man blivit stoppad av polisen for forsta gangen i sitt liv...
Pa vag till jobbet i morse blir jag stoppad av en gammal motorcykel polis
som tycker att jag behover bota for att jag har for tonade rutor pa bilen.. (vem bryr sig)
fick i alla fall en fix it ticket som ska komma hem i brevladan nasta vecka.. Och da
blir det bara till att riva bort toningen, betala boten o sedan soka upp en polis gris och fa dem att
godkanna bilen...

Var inte nog med att jag blev stoppad pa vagen till jobbet utan att jag aven blev sen, inte bara
lite sen.. Utan mkt sen eftersom innan jag blev stoppad hade jag redan brottom da David
vaknade upp och var riktigt sjuk.. Sa jag var tvungen att aka pa ett cvs och kopa termometer och
varktabletter, halstabletter och massa annat....

Fredag den 13?? Bara myt ??
Borde kanske stanna inne ikvall..


Middag at the gnome dome igar. Pa menyn: Nachos, Kyckling och Broccoli Casserole,
Lasagne och mini burgare.
Fv bakre raden: Angel, Jenn, Amanda, Sylvia, JAg, David, Natalie, Dave, Ashely
Kym, och Adrian.
Fv framre raden:Alexa, Jeremy, Katie och Trey.

Kommentarer
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

haha härlig bild ;)

2010-08-13 @ 18:54:03
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0