Dryg morgon....

Usch vad jag hatar att kliva upp tidigt. Speciellt nar D far ligga kvar i sangen o sova langre an mig.
(vilket han nastan aldrig gor, sa jag borde vara glad for hans skull att han antligen far lite sovmorgon..
Men icke.. Jag vill ocksa ligga kvar.. Och ligger inte jag kvar sa tycker jag han ska kliva upp o gora mig sallskap ;) )
Tog i alla fall min lunch och en hog med tvatt o akte ivag pa jobbet.
Har precis slangt in en maskin och vantar pa att den ska bli klar.. ( ar riktigt skont att jag kan tvatta har da varat lagenhetskomplex har fasta tvattider for varje lagenhet. Varan tid ar mellan 16-18 pa torsdagar, o jag ar inte ens hemma forran halv sex, sa de gar som daligt o tvatta da)
Ska sedan ta min lilla skitunge och dra en svang till parken.. Eller kanske stranden? Far se vilken tid
solen far for sig att titta ut...

Klipp och farg efter jobbet, sedan har David bjudit over Kourtney och Jeremy pa middag.
Imorgon blire middag igen at the gnome dome och sedan pa fredag kommer Jenny, Amanda o en tjejkompis till dem och halsar pa. Kanner att det har kommer bli en bra vecka !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Varsågod snuttan!

Måste hitta glädjen igen med bloggningen heheh.



Så, när ska du bjuda över mig på middag? ;)

2010-08-18 @ 18:31:02
URL: http://lasarah.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack söta Jessica!!!



Älskar alla bilder som läggs upp på dig på facebook du verkar verkligen ha det roligt! Och grattis igen att du gift dig. Din man kan skatta sig lycklig ;)



När kommer du till sverige nästa gång? hittar gärna på något med dig och sarah då :)

2010-08-18 @ 21:39:00
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/
Postat av: Li

Hej på dig! Aw, saknar dig med. Nästa år får jag försöka mig på en resa till San Diego och ska du hem något så ta en snabbis inom mig!

Läste att du stod i lite val med jobb och så - hur har det gått? Några bestämda planer för framtiden? Du ser ut att ha himla kul iaf! :D

2010-08-18 @ 21:52:40
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/
Postat av: Mamma

Får du tvätta hos dom? det är ju jättebra isf.

2010-08-20 @ 09:52:17
URL: http://duvetemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0