Det kanns att...

.. jag gick en svang till gymmet igar. Mina magmuskler tillater inte nagra hastiga rorelser nu..
Men de ar bra, de ska kannas! Efter allt skitmat som de blev i helgen behovs de nog en timme pa gymmet ikvall och i morgon ocksa.. Pa torsdag far de bli vilodag da det ar Jersey shore o middag at the gnome dome som vanligt:)

Sitter nu aven och funderar over hur vi ska gora i helgen. Leighton och Genelle ringde i morse och horde om vi vill aka med dem och LC o Jamie till St George dar Leightons familj har ett hus och bara mysa dar i helgen. Som jag forstod det ar de ca 6 timmar bort, men valdigt fint lite sadar halft ute i oknen.. Pa agendan star tydligen hikes, golfspelning, vinturer och vindrickande. En liten annorlunda helg fran vad vi varit vana vid pa slutet.
Annars sa ar det nast sisa wavehouse i helgen, och det haller tydligen oppet lordag och mandag ocksa, och nagra av vara vanner hade tankt ta nagra stranddagar med volleyball o  lekar pa stranden, sa jag kan som inte bestamma mig nu vad vi ska gora.... Aka eller inte aka? Det ar fragan.....


Natur hikes?

Eller wavehouse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0