Borta bra men...

.. hemma bast! Ar ater igen hemma i san diego efter en langhelg i SF. Var otroligt roligt o traffa barnen,  B o T och Amanda o Jenny sa klart... Men annu skonare var det att fa komma hem igar. Bli uppplockad av "familjen" (dvs David, Natalie och Fred) som jag saknat jatte mkt nar jag varit borta :) O lika glada var dem att se mig. Mest glad var nog Natalie tror jag! :) sotnos..
Akte i alla fall bara hem o gosa in mig hos David o sov som en stock hela natten!!

Helgen var superkul med kraftskiva, utgang o massa mys med barnen.
Lunch och middag pa wipeout och den basta natta pizza jag atit sedan jag kom hit ;)



Nu ar jag dock tillbaka pa jobbet for en ny fem dagars arbetsvecka  ..  dryyygt...
men som tur ar sa ar mandagen helgdag sa det blir en till langhelg!
Hoppas tiden gar fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0