At min supergoda

sushi igar igen, min spicy albacore roll, sunrise roll och en dragon roll! MUMS.
Lovar att jag var lagomt matt nar jag gick fran restaurangen ;)
Efter middagen blev de filmmys hemma hos oss tillsammans med Nat, Fred och en tjejkompis till honom.
Sag remember me, helt ok film. Trodde dock den skulle vara battre. Inte sa mycket.. GO.. i den...

Nu ska jag o D aka ivag och mota upp med Angel for en formiddag pa en bat, lite tubing och vattenskidakning star
pa schemat! :) Sedan blire bender 4, it's a house party, och sedan bbq at the gnome dome ikvall :)

tur fredag den 13;e ar over, en bot, en sjukling, en i allmanhet dalig arbetsdag, och en forstord troja. Jo.. Glad att dagen e over...

Kommentarer
Postat av: Anonym

remember me är sjukt bra!

haru sett karate kid?

den är bääääääääst

2010-08-15 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0