Mandag


utsikten fran gjermunds balkong

Helgen blev helt over alla forvantningar ;) Trodde de skulle bli lite halvtrist nu nar carolina akte ivag pa en romantisk weekend med hennes kille, men som tur var har jag ju Johanna som ar min knight in shining armor ;)
Sa vi drog i fredags till tva killkompisar som bjod oss pa en helt himmelsk god middag, lax o potatismos o sparris! Sedan efter middagen overraskade de oss med att ta oss till petaluma dar de blev gokart korning for hela slanten. Forsta gangen for bade mig o johanna men jag tyckte vi var riktigt duktiga. Dock hade vi inte riktigt ratt utstyrsel pa oss for att vi inte visste om att vi skulle kora, sa vi fick lana riktiga drakter.. O ett par skor i strl 40! Sag ut som riktiga clowner, men det var de vart, for sa roligt har jag inte haft pa lange.. Kickade lite rumpa ocksa tror jag da jag faktiskt lyckades komma tvaa av sju :)
Efter korningen drog vi vidare till nagra barer innan vi akte hem o sov hemma hos mig.. :)


kocken ;)
  

Jag o Johanna spenderade hela formiddagen hemma i min sang innan vi antligen tog oss i kragen o drog oss vidare till henne dar de blev en snabbdusch innan vi tog fargan in till stan. Drog en liten snabbshopping innan vi tog en taxi hem till Gjermund dar det bjods pa burgare o ol! Riktigt goda, aven om jag inte riktigt hade mina forhoppningar sarskilt hoga da han aldrgi lagat burgare forrut! :P
Efter middagen o nagra glas vin blev det till att gora sig i orning.. Vid atta tiden dok aven Carolina upp o gjorde oss sallskap da hon kommit hem fran santa barbara.. Vid tio tiden drog vi vidare ner till Cellar dar vi festade hela natten, anthony varn lille shot kompis var dar o hade kalas sa vi blev riktigt runda under fotterna.. Efter diverse forluster(las min telefon... igen) tog vi en taxi tillbaka till germund dar jag slocknade pa soffan efter tre minuter innan for dorren ;)

   

Sondagen spenderades hemma i Ry's lagenhet dar vi bara latade oss innan de blev dax att aka hem o ga pa bio med johanna o en av hennes vanner :) Sag den nya Fame.. Vart helt ok.. Gillar dans filmer. Kandes bara inte som den kom igang nagon gang.. Satt mest o vanta pa att natt stort skulle handa..

Idag har jag bara varit hemma i stort sett. Myst med barnen o sedan bara sprungit en runda, nu ska det bli lite tv o bara lata mig :) God natt sverige



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0