Man som hatar kvinnor



Jag vet att jag ar sen, men nar man bott i USA snart ett ar sa ar de inte sa latt att hanga med pa alla filmer som gar hemma i sverige ocksa :)
Har i alla fall antligen fatt hem man som hatar kvinnor - eller the girl with the dragon tatto som vi sager har i amerikatt ;)
Har sett fram emot att fa se den enda sedan jag laste bockerna forra sommaren.. Maste saga att filmen inte var ens i narheten sa bra som bockerna.. Samtidigt som den var en av de basta jag sett pa lange.. (vilket sager ganska mkt om hur bra bockerna ar..Tror jag maste lasa om dem snart)..
Nu blir de bara till att vanta tills jag kommer hem innan jag far se tvaan... Ska aven ga o se New Moon med min alskling ocksa. Premiar samma vecka som ja kommer hem tror jag !

 Wonderbart!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Premiären för NEW MOON är fredagen den 20:e november, dagen efter att du kommit hem! ;D jag har kirrat så att jag kommer att få både sms och mail direkt biljetterna släpps :D i cant wait hhihihiihihiihi

2009-09-17 @ 13:26:00
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0