Jag overlevde

Jo, men med en liten marginal. Kandes som jag skulle krakas dar i sista "uppforsbacken" men nu kanns de fruktansvart skont o ha gjort bort det.. 
Men samtidigt vet jag jag ocksa att jag inte kommer gora de igen under nagon nara framtid..:P

Nu ska jag badda ner mig i sangen o titta pa private practise o greys.. Nya avsnitt nasta vecka! Gud vad jag langtar. Var sa spannande dar det slutade sist !! Fast nu har man ju last over allt att george slutat o izzie overlever.. Hatar nar folk lamnar serier :( Men men, har da ingen aning om vad som kommer handa i private i alla fall! Sa jag far se fram emot d istallet :)

Gnatt!!


Kommentarer
Postat av: Emma

snart, snart, snart kommer du hem till kalla sverige. Oj vad jag ska dra dej på promenader!

2009-09-18 @ 11:50:49
URL: http://www.stenborglindgren.se
Postat av: målli

spinning är kul! när du kommer hem kan du träna på simhallen med mej :)



jag tänkte mycket på dig inatt när jag ej kunde sova. det är så kul att du ska komma hem. mycket overkligt. du har ju varit borta i 11 månader liksom. det är en evighet. tjoooohooo!! gamm jessica kommer hem! puss!!!!!!!!!!!!

2009-09-22 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0