Helgen

En liten kort uppdatering. Erkanner att jag varit valdigt dalig pa att uppdatera pa slutet.. Antar att jag borjat bli lat pa .

Helgen har i alla fall varit helt ok.. Ja o Carro har mest latat oss varenda dag ;) I fredags tog vi det bara lungt en stund efter jobbet, drog i vag till rowland dar vi gick och sag It's all about Steve, med Sandra Bullock.. Trodde filmen skulle vara battre an den va, men helt klart sevard. Kanske inte for bio men som hyrfilm..
Nagra filmer som star nast pa listan vi vill se ar Couples retreat, 500 days of Summer och love comes( ska ses pa sondag ) :) Alskar bio!

Efter bion akte jag och Carro hem till henne dar vi spenderade resten av kvallen med hennes host familj framfor tvn dar vi tittade pa olika program om 11:e september.. Var massor av nytt material som tydligen aldrig visats tidigare.. Fick aven veta av Carros vardmamma att hon var dar o jobbade nar det hande. Att hon var dar o hjalpte national guardet under katastrofen.. Helt sjukt.. Fick aven se en massa bilder som hon tagit.. Ar sa svart att ta in att det faktiskt har hant i verkligeheten...



Pa lordagmorgonen akte vi in till stan for att ga pa en chokladfestival nere pa fishermans warf, stannade dar nagon timme, drack en chokladmilkshake och at en hot chocolate sunday, mmmmmums...

 

Akte sedan till Ross i Sausolito dar vi inhandlade en present till Anna, tva toppar till mig och lite sma pryttlar :) Efter det akte vi hem till C dar jag gjorde mig i ordning for att sedan aka vidare hem till Anna for fodelsedags kalas. Hade inte sa hoga forvantningar pa festen men de vistade sig vara sjukt roligt. Lilla Anna som jag aldrig sett riktigt full, lag o kraktes fortfarande nar jag smsade henne i eftermiddags (dvs vid 530pm ) haha stackarn.. Men ett bra bevis pa att det var ett bra party i alla fall..



  

Dagen idag har endast spenderats framfor tv:n, jag och Carolina stannade pa safeway dar vi inhanlade en pizza o choklad mjolk, hyrde en film o krop sedan ner pa soffan.. Legat dar sedan kl 2 i eftermiddags. haha
snacka om lathet!

Biljetten ar i alla fall bokad nu, kommer landa hemma i sverige den 19:e november kl 1650 :)
Ringde cultural care i fredags o bokade om den da jag annars skulle ha masta spendera forsta natten hemma pa svensk mark sovandes pa arlanda.. Kostade mig 100 dollar... Men de ar det vart! Borjar verkligen se fram emot att fa traffa alla nara o kara dar hemma! :)

Sa fredag-lordag mina kara vanner.. Da blir de FEST! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar efter dig också=)

2009-09-15 @ 02:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0