Fredag

Veckan har gatt sjukt fort, igen.. Aven om de kanns som om dagarna gar valdigt langsamt sa gar faktiskt tiden fruktansvart fort... Ar hemma i sverige igen om? 56 dagar? Ar de ratt Sarah? (sarah haller nedrakning) ;)

Har faktiskt varit duktig o varit ute o sprungit tva dagar i veckan, men de har behovts da det blev tva stycken wipeout middagar i borjan av veckan ocksa :)



Lordagen var sjukt rolig, jag johanna carolina anna o nagra andra var ute pa barena nere i marina.. Men i morgon blir de forhoppningsvis cellar o en riktig dansutekvall!
Har haft ont i halsen i sanrt en vecka ocksa, dock inte for att jag borjar bli sjuk. utan for att jag kakade upp typ alla heliumballonger inne pa silver clouds :)

Ikvall ska jag och Johanna aka till Sonoma o halsa pa Vito, kaka middag o bara ta de lungt.. Utgang i morgon som sagt, ska eventuellt aka forbi norrmannen o forfesta pa hans balkong i morgon em ocksa, om vi tar oss in till stan.. O sondag blir det eventuellt the folsom street fair som tydligen ska vara valdigt roligt :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

idag söndag är de 53 dagar kvar, gumman :)

2009-09-27 @ 16:42:12
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0