Floatopia

For er som inte vet det var jag ju nere i San diego igen forra helgen.. Tog nagra semesterdagar o stannade dar fredag-tisdag kvall!  Hade en helt sjukt rolig helg!

Pa lordagen motte jag och D upp med hans kompisar nere vid mission bay for en dag pa vattnet.
Alla som var dar hade med sig diverse flytmadrasser, alkohol o andra roliga saker for en enda stor fest. Har inte haft sa roligt pa jag vet inte hur lange. Dock lyckades jag pa natt vanster tappa bort D o hans vanner efter nagra timmar, sa jag traffade lite nya vanner som ja spenderade nan timme med innan jag gick hem till Paul o invantade resten av ganget :P


Sondagen spenderades hemma hos nagra vanner till D igen som hade ett litet bbq party :)
Det grillades o spelades beerpong, o flip cup hela dagen! Alltid lika kul!
Stannade till ca 7pm da jag gick for att ata middag med en tjej fran festen o hennes kille.
Akte sedan hem vid 10 tiden med D till Pauls lght for natten..


Mandagen var det tankt att de bara skulle bli lungt, men efter nagra timmars nap sa ringde nagra killar fran lordagen o undrade om vi ville komma forbi dem for de skulle grilla o bada i poolen i deras nya hus.. Sa vi akte dit en svang o hangde med dem innan vi akte tillbaka hem till D dar vi spenderade kvallen framfor tv:n tillsammans med hans roomates.

Tisdagen spenderade jag framfor poolen tillsammans med min nya bok, my sisters keeper. Helt ok bok. Dock lite langdragen, tyvarr sa var den inte tillrackligt trakig for dar lag jag i fyra timmar o brande mig som aldrig forr. hhaaha.. Rod som en tomat! :)
Vid fyra tiden kom D hem da de blev dax for middag o sedan att kora mig till flyget tillbaka till verkligheten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0