Elin o Sara Besoker mig!

 

Efter manga om o men hittade jag och Elin antligen varandra pa flygplatsen! Hennes flyg hade landat tidigare o jag stod vid helt fel gate. Men efter ca 40 min hittar jag henne sittandes vid utgangen! Mitt hjarta!! Sa otroligt harligt att se henne igen! Sa tillsammans gick vi till intrikesgaten dar vi plockade upp alskade Sara! Kan inte beskriva i ord hur mkt som jag faktiskt saknat dessa tjejer.. Orolig hade jag varit helt i onodan ocksa, for allt var precis som det va innan jag akte!:)

Akte hem till mig o sov nagra timmar innan vi tog bilen o styrde ner mot Los angeles.. Skulle ta highway 1 ner till Los angeles, men efter x antal timmars korande o x antal svordomar fran mig (pa grund av den otroligt snirkliga vagen o diverse langsamma billister) styrde vi farden innat landet for att foroka hitta igen en motorvag dar vi kunde kora lite snabbare.. Sagt o gjort, mitt i oknen o ca 100 mph resten av vagen till Los angeles.. Halva vagen tog alltsa ca 6? timmar? Resten tog 2, haha bra gjort?
 
   

Stannade till i los angeles dar vi kollade in Hollywood skylten, walk of fame, Beverly Hills ;) Checkade sedan in pa vart hostel for kvallen.. Tanken var sedan att vi skulle ga ut pa nagon club, men da vi egentligen inte hade nagon aning om vart vi skulle eller vart vi ens var till o borja med sa uteslot vi det o tog en god middag istallet innan vi gick tillbaka till hostellet o sov :)



 

Torsdagen spenderade vi pa warner brother studios, fick titta in i vanner soffan o lite i omradet dar gilmore girls mm spelas in.. Var otroligt roligt! Efter warner bros hade vi tankt aka vidare ner till laguna beach men fastnade i trafiken sa lange sa vi fick lov att kora ner till San diego direkt.. Dar motte vi upp david, gick ut o at lite sushi innan vi sedan spenderade resten av kvallen i poolen!





 

Fredagen spenderades pa bechen i stort sett hela dagen, sen akte vi hem, gjorde oss i orning for utgang :) Gick pa nagra barer innan det var dax att aka till flyget o plocka upp Carolina o Sabina :)

 



Lordagen spenderades ocksa den pa stranden, sjukt roligt. Ja o Sara lanade boogieboarden o lag o flot pa vagorna :) De var kul.. Gick sedan vidare till tower 23 dar vi at lunch/middag innan vi akte hem o gjorde oss i ordning for EMERGENCY 911 partyt.. Bland de roligaste party jag varit pa sa har langt tror jag? haha



Alla vi tjejer kladde alltsa ut oss till FBI agenter ;) Da temat var emergency, pa festen var det brandman, olycksoffer, en kille som blivit hajbiten da han surfat, doktorer med mera:) Var verkligen som att ga pa en fest man sett i en film, Det var beer pong o flipcup o is slush, ja de ena o d tredje. :) Hade sjukt roligt fram till tre tiden da polisen kom o forstorede festen, var tydligen for hogljutt o minderariga dar, sa de fyra som bodde dar fick var sin bot a 1000 dollar... Helt sjukt..
Sa vi akter hem till Rick dar vi at lite nattmat innan vi slockade helt utpumpade ;)



  
   


Pa sondagen hanns de inte med sa mkt for de var mest att bara gora sig i orning o kora hem igen.. Akte vid halv ett tiden fran David. Var hemma vid halv tio. Sa de tog oss ganska precis 9 timmar o da hade vi aven stannat for thaimat pa vagen.. Tyckte vi gjorde de ganska bra! :) Om man tankte pa att vagen ner tog nastan dubbelt sa lang tid.. :P

Resten av tiden som de var har tog vi det ganska lungt, tittade in golden gate bron, lombarn, muir woods, pier 39 o downtown.. Var tankt att vi skulle pa alcatraz ocksa men alla biljetter var slutsalda..
Hann aven med en utgang pa karaoke baren ocksa, var sjukt roligt! Vi fick nog alla en drink for mkt. Men kul var det! Dock mycket trakigare pa tisdagen nar Sara blev tvungen att aka hem!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0