Torsdag

Har nu kommit hem fran min avskedsmiddag med familjen.. Jag som lovade att inte grata. Men nar P borjade halla ett litet tal om hur de kommer sakna mig o att de var sa glada o fatt haft mig ett ar sa kunde ja inte halla mig. Borjade storbola som alltid... Ditt fel mamma!! Fick aven ett superfint smycke av familjen, en guldkedja med ett hjarta... (sa jag inte skulle glomma dem... som om de skulle vara mojligt) S blev helt chockad nar ja borjade grata. Stirrade pa mig i typ fem minuter innan hon insag att hon hade glass kvar o fortsatte ata ;) Kommer sakna barnen sa otroligt mycket .. Helt sjuk... Borjar antligen inse att ja faktiskt ska aka... Usch, har gratit som en dare nagra ganger d sista dagarna..

Ar i alla fall hemma hos Carro o forsoker koncentrera mig pa lordag istallet... Synka varan packning sa vi inte behover ta med oss allt for mycket saker... Men de kommer vi nog lyckas med anda!
Fredag i morgon i alla fall o min sista arbetsdag.. Maste stada ur mitt rum o badrum for i morgon kommer A...
Ska aven ata avskedsmiddag med Carolinas familj i morgon. Kommer sakna dem sa otroligt  mycket ocksa!!


GAAAAAAAAAAAAAH Kan inte fatta att ja ska hem snart!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu gråter nästan jag också, snart ses vi, älskar dig.

2009-10-29 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0