Torsdag

Gud vad det ar skont med sovmorgon. Kan inte komma ihag nar jag sovit sa har mkt sist! Sa sjukt skont!!
Lamnade i alla fall av sakerna igar i berkely, han e sa snall elins karl ;) Sen nar ja beratta historien om hur jag nastan blev arresterad forra helgen berattade han att allt som polisen gjorde var helt fel. Hon hade ingen som helst ratt att gora natt av de o om jag ville skulle jag kunna anmala henne.. Men vad vet en dum svensk om de amerikanska rattigheterna? Men men.. Akte i alla fall med Johanna efter det och at en glass pa rainbow. mummmma!

Nu har jag i alla fall precis vaknat o ska forsoka dra mig ivag pa target o skriva ut lite bilder. Sedan ska jag aka ivag till sausolito och forsoka kopa lite batsaker at pappa sa han blir glad ;)
Avskedsmiddag med familjen ikvall.. buhu..:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0