Tisdag

tack mamma for att du holl tummarna at mig. tror faktiskt att det hjalpte, aven fast aven sofia och lucas bada akte pa magsjuka i helgen sa har jag klarat mig! ;) lycka!! finns inget varre an att ha magsjuka..
dock blev min forkylning mycket varre pa fredag kvallen o holl i sig hela lordagen fram till pa sondagmorgon da jag antligen borjade kanna mig som en manniska igen.

helgen var over forvantan, barnvaktningen var inte alls sa farlig som jag trodde, morgan (carolinas vardbarn) som har en tendens att vara ett litet monster var rena angeln hela helgen. vi akte till chuck e cheese pa lordagen dar vi spenderade nagra timmar. tror dock att jag och carolina nastan hade roligare an barnen, fanns spelmaskiner o hur mkt roligt som helst !



pa fredag ar det dax for min o carolinas hejda fest pa cellar... ska bli superkul. kanns jatte roligt da det faktiskt verkar komma lite folk :) pa lordag ska vi aven ut med ryan o ryan o lite annat folk i marinan ocksa, ar aven en jatte stor flyguppvisning inne i city ocksa sa de kommer vara full rulle hela helgen! super kul!

kanns bara sa jobbigt da jag ar ett litet vrak just nu, ena stunden ar jag hur glad som helst, for jag langtar verkligen efter att fa aka ut pa varan resa, o komma hem o traffa min familj.. o mina vanner! men sen da. komma hem o then what? that's it? 
ar sa radd att bli fast o inte ta mig ivag pa nya aventyr..
men vill man nagot tillrackligt mycket gar det val?

ska i alla fall aka med carolina till london troligtvis nagon gang i december, far val ha det att se fram emot i alla fall :)

nu ska jag o carolina aka ivag och kolla pa lite klanningar for fredag. pink party!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0