Onsdag

Som vanligt nar man verkligen behover nagot finns det aldrig. Akte bade till santa rosa i mandags och till san rafael ( macys o kohls) men hittade ingenting snyggt i rosa.. hur mkt andra fina saker som helst.. men ingenting av varde..

Igar blev de wipe out som vanligt (pa tisdagar nu) at mina underbara chickenwings o en pecan pie till efterratt! supergott. aven lauren gjorde oss sallskap en stund sa det var mysigt.

i kvall ska jag o carolina aka ivag o ata middag med tanja da hon aker hem pa lordag.. sa trakigt.. men eventuellt sa kommer hon o kelvin o halsar pa till sommaren(hoppas! skulle vara sa roligt med besok! ) annars aker jag val ner till tyskland, har manga o halsa pa nu:)

dagen har annars varit bra, dock har pernilla akt pa magsjuka nu, sa jag bara vantar pa att ja o carro ska aka pa de ocksa, nu lagom till helgen.. men jag sager bara de, blir jag sjuk aker jag anda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0