Nastan fardigpackad

Har packat fardigt min vaska som ska stanna har i novato medan ja och carro ar ute och reser..
Har aven packat ner exact tio kg (eller 21.2lbs) som jag om en stund ska aka med till berkely for att slappa av hos elins kara pojkvan som ar sa snall o tar hand om mina saker tills elin kommer o tar hem dem till sverige at mig ;) Vaskan som ska med till NY pa lordag ar i stort sett klar, bara nagra minor details som behover packas ner och omorganiseras.. Skulle vilja vaga mina sker ocksa, men de e lit esvart da de inte far plats pa vagen. Haller tummarna pa att de faktiskt far plats lite till da jag inte kommer kunna lata bli att kopa natt nu den narmsta manaden :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0