Utgang

Efter jobbet blev d till att gora sig i ordning o vanta pa att carro skulle dyka upp o plocka upp mig. Vid nio tiden var hon har sa da bar de av in till stsan tillsammans med Ish, lauren o carros bror rickard!
D slappte av mig sa ja kunde springa o kopa lite ol o sen traska vidare till lagenheten dar de blev lite forfest... Olpingis o sedan promenad ner till silver clouds(karaokebaren) dar vi motte upp med lauren o ish som vi slappt av tidigare.. Stannade dar en stund innan vi gick vidare till KT's dar vi stannade en stund.. Tyvarr sa borjade C's bror fa ont i huvudet, sa hon Ish, Rickard o Lauren akte hem vid tolvtiden.. Efter en stund pa KT's gick ja kjolman, alex, Ned o ryan vidare till Circa dar vi skulle mota upp med Sonja, Anna o Anka... Men tyvarr sa var de hel fult dar.. Sa vi gick vidare pa horseshoe dar vi tog nagra drinkar innan vi gick tillbaka till Circa vid ett tiden... Dansade o hade verkligen hur kul som helst.
Nar baren stangde blev d till att ga hem for lite efterfest i R's lagenhet.. Spelade lite twister o andra spel...:) Vid fyra halv fyra tiden var de dock tid att bege sig hemat for tidig uppstigning idag. C's kommer o hamtar upp mig pa en halvtimme da vi ska till napa for vinproving:)
Sa jag ska ga o gora mig i ordning! Bye's bye's



Kommentarer
Postat av: Li

nej vad kul!!! :D inget skönsjungande? ;)

2009-05-24 @ 11:59:56
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fan va härligt :) vill också!! haha

Jadå me mig är de bara fin fint...Sommaren är ju inte allt för långt borta här heller.. :)



Alltså du har flyttat dit på heltid nu eller? :)

kram

2009-05-24 @ 16:01:04
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0