Myslordag me film o flott

Vaknade upp hos Li vid 1030 tiden. Gjorde oss i ordning och akte over till Carro dar de sedan blev att ga ner pa the groove och ata en sista riktig bakisfrukost! Efter frukosten (som nog snarare var en lunch/middag da kl var narmare halv tre) gick vi tillbaka till ryans lagenhet dar de bara blev mys i soffan och en massa skratt...

akte hem till mig vid halv sju tiden da de var dax for mig att jobba. som tur var hade ja mina alskade sweedes med mig som holl mig sallskap.. Tittade pa film med barnen fram till atta da de var sangdax for dem.. Efterat tittade ja o tjejerna pa systrar i jeans ett o tva. Sjukt gulliga filmer... Var tvungen att falla nagra tarar :P At chockladdoppade jordgubbar o chokladglass... Mums...
Vid tvatiden blev d antligen dax for min efterlangade sang. Dock inte alltid liak mysig da den knakar som aldrig forr. Sa vi tretiden gav vi upp o stoppade madrassen pa golvet for att kunna sova ! haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur menar du nu? "En sista bakisfrukost" Ska du bli nykterist eller?

2009-05-12 @ 04:01:31
Postat av: Jessica

mamma: haha japp de vore natt va? Du borjar nog tro att ja kommer komma hem som alkis va?

haha, na sa kul ska vi inte ha de..

De var bara en sista bakisfrukost tillsammans alla tre :) ha rju som blivit nagra stycke nu sa har tillsammans ! haha

2009-05-13 @ 08:16:41
URL: http://itsallaboutjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0