http://www.youtube.com/watch?v=-f6kHN2_Gok

Gardagen var helt sjukt rolig! Akte hem till C for att ata middag med hennes foraldrar som akte hem tidigt i morse....
At supergod kina mat... Ni som inte atit crabpuffs... Rekomenderas starkt!! =)
Vid nio tiden var jag dock tvungen att aka hem for att lamna bilen for Sonja kom o plockade upp mig 20 over for att aka till safeway o mota upp Anka o Sara... Akte i alla fall in till stan dar vi gick pa Circa.. Hade superkul hela kvallen o jag var sa glad for mina fotter gorde inte ens ont... Kanns bara sa trakigt att Sonja har sin sista helg har nasta helg.. Kommer verkligen sakna henne sa fruktansvart mkt.. NU nar man verkligen borjar komma varandra narmare ocksa... Men.. Sverige o Tyskland e inte sa langt ifran... Nan timme med plan sa ses vi igen :)
Akte hem vid tva tiden da cluben stangde.. O alla som kanner mig vet att ja har en tendes att somna i bilen... Sa innan vi ens tagit oss over goldengatebron lag ja sovandes i baksatet... Vaknar dock tio minuter senare av att jag har en ficklampa lysandes i ansiktekt... Titttar forskrakt upp o inser att de ar fyra polisman o tre polisbilar utanfor varan bil... Lite latt chockad... haha visar sig i alla fall att Sara stannat for att kissa o som ur en film kommer tre polisbilar fran ingenstans.. haha!
Poliserna var supersnalla o kollade bara sa att chaufforen var nykter o att vi var okej!
Akte i alla fall hem till mig med Sonja o lag o pratade i evigheter innan vi antligen somnade vid fyra halv fem tiden! Vaknade dock av hennes vackarklocka kl atta da hon var tvungen att aka for hon hade tis hos frissan!
Var helt sjukt trott, somnade om o sov fram till elva.. Men tog mig inte upp ur sangen forran narmare ett tiden =) skont med sovmorgon!
Sitter nu hemma hos Carro o lyssnar pa musik o har sett gossipgirl!!!
Ska snart skjutsa henne till tiburon o sen ska jag aka hem o traffa tanja, blir nog att aka med henne o nagra andra till city ikvall.. Skulle tydligen va na party dar.. =) Na daz att dra! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0