Gonna miss U LI

I morgon ar de sista gangen vi kommer fa se varan kara li pa mkt lange. For hon aker namligen hem pa tisdagmorgon!! Usch.. Kommer inte bli de samma utan dig gumman!!!!
Ska i alla fall pa avskedsmiddag for henne i morgonkvall.. Kommer bli manga tarar... Men fy fan va kul vi har haft d.
Isag de nar vi gav henne scrapbooken idag som ja o carro knapat ihop till henne... trodde vi skulle bli tvunga att grata en skvatt eller tva.. men vi gjorde ingenting annat an att skratta nar vi sag alla bilder o bara tankte tillbaka pa hur kiul vi haft o hur nara vi kommit varandra de har sex manaderna!!!  Sjukt kul... Kommer sakna dig gumman!!!! Men ja skulle itne vilja vara har om jag var du heller!

Annars har dagen varit toppen. Klev upp gjorde oss i ordning for shopping. men d slutade med att vi hamnade hemma hos lauren istallet dar de blev solning o nastan badning i hennes ouppvarmda hottub... haha alla fyra har vi lyckats fa lite farg. Vissa mer an andra, vissa rodare an andra. haha men mysigt var de... Sedan en sista middag pa wipeout med massor av go mat. Sweet and sour o barbeque chicken wings, pommes, pepperoni pizza, nachos o milkshake! Vad kan vara battre? Smaskens

Kommentarer
Postat av: Li

kommer sakna dig och carro en massa också :´(. Och scrapbooken var bästa presenten ever!!! Tack gullfisar! Hade det varit helg konsant så jag kunde hängt med er hade jag aldrig åkt hem - men nu är det som det är. Ser framemot att få hem er - och komma och hälsa på min Norrlänning!!! :D love you babe!

2009-05-12 @ 06:55:14
URL: http://mylifeinamerica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Tänkte bara höra vart du hittade ditt jobb? Aupair antar jag? Hur funkar det med resa dit och hem? är det betalt?



Alltid lika kul att läsa din blogg iaf, man blir så sugen på att dra nu!



//Emelie

2009-05-12 @ 17:35:33
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0