En vecka till!

Kanns som ja kommer hem snart... Varit har i snart atta manader... Woow. Kanns helst sjukt lange! Tiden bara rinner ivag nar man har roligt! :) Fatt hem papper om forlagning av mitt ar ocksa i veckan... Hmm? Kan inte bestamma mig!
Alskar de verkligen har, o vill verkligen stanna... Men fragan e ju hur man kanner fem manader fran nu?

Veckan har for ovrigt flygit forbi, hade dock torsdag igar sa de kandes lite surt nar ja insag att d bara var onsdag..
Tisdagsformiddagen spenderade ja o Maja hemma hos C, eftermiddagen playdate med Sonja:) Sen traning med Tanja o Kelvin... Boxning... Helt sjukt roligt. Men ja lovar de kanns i kroppen idag... Kelvin dodade mina muskler haha!
Igar sa blev de en lugn formiddag... Tog en liten nap pa min lediga tid o sedan myste vi i parken pa eftermiddagen, o sen bara lugna muggar efter jobbet. Slingade mitt har... Sjalv.... KAn tala om att de inte ar de lattaste... men blev helt ok.. Sparade 165 dollar dar :) Ikvall blir d eventuellt att ga pa gymmet ocksa, om Kelvin har tid... Annars antagligen bio eller natt med Tanja!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0