Angels and Demons

Mandagen flog bara forbi, humoret var pa topp o vadret underbart som alltid nu for tiden tror jag :)
Helgens vader slog nog alla rekord hittils. Over 100 f tror ja de va pa sondagen. Tur man holl sig i city for dar e de alltid kallare an har i novato..

Blev i alla fall att ga pa bio o se angels and demons igar. Den var as bra tycker jag.. (men da har jag ju inte last boken heller) tror dock ja tyckte ettan var battre, men den alskade jag :) Men de som last boken tycker tydligen inte att den e lika bra :) Hur som haver sa blev de ja ullis o carro som sag den, sen bara hem o dacka i sangen da kl var over 1030 nar ja kom hem. Hur trott som helst...

Idag har jag ocksa varit sjukt trott, hela dagen! Har nog blivit lite for mkt somn kanske de senste dagarna?
Myste i alla fall med Maja pa fm, drog till parken dar vi motte upp Ulrika, sen blev de till att skjutsa S pa gympa o sedan till parken med C pa eftermiddagen :) Alltid lika mysigt!
har precis slutat jobba nu o funderar pa vad ja ska hitta pa for natt roligt ikvall, en promenad kanske? Nan som vill ga med mig? Na, blir nog lungt, o tidig klall for ja e TROTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0