24-26 april

I veckan har d inte hant sa mkt, varit totalt slut efter vegas.. Mkt somn att ta igen..
Helgen daremot har varit helt ok.. Har dock inte spenderat den med mina sweedes for forsta gangen sedan ja kom hit tror jag?? Akte in till stan med c i alla fall efter jobbet pa fredagen for att mota upp Li en snabbis. Tog oss en burgader pa burger king o sedan bar d av hemat for Li o C akte hem till ryan for ja skulle mota upp mina icke sweede vanner for en kvall pa slide.. De var jag, Tanja, Simona o Susan som gick ut. Var riktigt trevligt ! :)
Pa lordagen blev d bakisfrukost hemma hos Simona.. French toast, havregrynsgrot o massa vatten! Hehe..
Annars var dagen bara lugn akte o shoppade lite... Kvallen spenderades hemma hos Kelvin dar vi spelade lite rockband o sag film fram till tvatiden skulle jag tro.. Pa sondagen akte ja in med Simona Tanja Amelie o Kelvin till stan dar vi gick mpa pier 39, o pa ett gammalt spel stalle dar de har supergamla spelmaskiner... de var .. Intressant?
Kvallen avslutades pa wipeout, med min sweede sa klart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0