ska man bli ensam har?

Carro skulle du fa for dig att aka hem, da blir jag upprord!
Ar redan upprord sa de racker.. Li har bestamt sig for att aka hem till Sverige ocksa, sa nu har bada hemma Amanda o snar Li ocksa akt.. Fran tre sweedes till fyra o sen tva? halla vad hande? saknar dig amanda, kommer sakna dig sjuuukt mycket Li om du aker.. Kanns sa himla trakigt...
  


Forrutom att alla verkar vilja aka hem sa har jag de fortfarande riktigt bra, vadret ar inte pa topp, har regnat nu i typ fyra fem dagar o de ska val regna tills pa lordag i alla fall tror jag.. blri typ deppad av allt regn, men jag har snart somaren att se fram emot!

Helgen var underbar, hade myskvall hos Lauren pa fredagen, lagade tacos, drack margaritas, at marangswiss, badade hottub o sag sex and the city! pa lordagen blev de lite shopping. Iforskaffade mig tva nya linnen, ett par lackleggings och lite smycken! Efter shoppingen drog vi till r o rs lagenhet for att forsoka forfesta lite, var dock for lata for att ga ner pa gatan typ 100 meter o kopa alkohol, sa vi bestallde hem en pizza istallet, vard 30 dollar med hemleverans o 4 dollar i dricks....



Gjorde oss i alla fall i ordning(var pa varldens samsta humor o tankte att de har kommer suga) men efter att vi val tagit oss ut o traffat anthony pa cellar o fatt i oss lite alkohol blev stammningen mycket battre :)

Jag i mina nya lackisar o linne

En valdigt lyckad kvall fick vi i alla fall. Kom dit nyktra o koom hem alldeles"lite for mycket kanske" fullrulliga! haha
jag somnade dock medans mina kara vanner gjorde macaroni and cheese ! hahah

Sondagen borjade med tidig hemgang, sen blev de att sova nagra timmar under dagen da jag hade hostat som aldrig forr natten mot sondag sa jag sov inte manga timmar. efter vilan drog ja o carro pa wipe out, at middag, for pa bio o sag  o sedan akte vi pa cheesecake factory for fanny fyllde 20 ar :)



Lang helg, men rolig! Som alltid! Veckan har ocksa borjat bra. Onsdag redan, snart helg igen!! :)


And btw, ja gjorde semlor m Pernilla igar! hur goda som helst!!!!
Tog nagra fina bilder, men tyvarr e min kamera utan batteri ......


 


Kommentarer
Postat av: Li

aww du ör söt jessica. Och vet du vad, San Francisco hade inte varit någoting utan dig och Carro, my sweedes.Vi satte ribban - och den är hög! lots of love

2009-03-05 @ 18:33:04
URL: http://mylifeinamerica.blogg.se/
Postat av: Carro

jag kommer aldrig lämna dej min älskling!! ja lovar.. love u too much.. önskar li kunde stanna!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0