Sa duktig sa!

Jag cyklade hela vagen till Carolina idag, forsta gangen pa fyra manader som jag har cyklat :) fy ma mysigt ! tog hela 25 minuter dit, men 15 hem :) konstigt. lite uppfor till c kanske?

Maste i alla fall saga att de e nog inte maten som gor en fet har i usa, de e bristen pa vardagsmotion! aven om jag skulle ga pa gymmet varje kvall o vara skit duktig skulle de nog inte gora mer an de som jag forlorat i vanlig motion under dagen,(om man jamfor hur man gjorde d hemma). Hemma gick man upp, gick ut med sven, gick pa jobbet, rorde sig pa jobbet, gick hem, at middag, tog en promenad med mammsen (saknar dig mamma o vara promenader) o sen hem o typ sova. o pa de sa hade ja body pump eller natt annat.. Har sitter man i bilen heeeela dagarna.. Kor barnen till skolan (ca 1h) hem, leka, hamta barnen (bil 45 min igen) hem en timme hamta barn nr 3? ofs sa har jag faktiskt borjat ga med barnen for att gora d nu nar jag har tid o vadret blivit battre, men anda.. Gar till parken nan gang i veckan, men d tar lixom inte mer an 5-10 minuter. o aven om man leker i parken ... nja.. kanns som jag gar miste om manga steg varje dag.. maste bli andring pa de.....

i alla fall sa cyklade jag till c ikvall efter jobbet. dar satt vi o forsokte planera hennes fodelsedag o vad vi ska gora.. men d e svart, vi vill dra till nan park. dricka lite o leka lekar, typ spela brannboll o fotboll o sant. men d star i tidningen att de ska regna. men vi ignorerar d mest o ska nog kora pa anda... har ju inte regnat hittils nar vi verkligen planerat natt.... peppar peppar!!!!! om inte annat far vi val dra o bowla eller natt :P

Ser i alla fram emot helgen sjukt mycket C. Tror de kommer bli skit kul. O sen har vi ju vegas att se fram emot i april!!
Outfit for lordag e inte riktigt klar an.. Vet inte om d ska bli min kjol jag kopte i helgen? vad sager ni?
 
Fast da e fragan, stovlar eller pumps?


Kommentarer
Postat av: Sarah

PUMPS!

2009-03-19 @ 08:27:34
URL: http://lasarah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Pumps tycker jag passar. Jag saknar dig och våra promenader jättemycket jag också. Tusen kramar

2009-03-20 @ 02:11:38
Postat av: Mamma

Pumps tycker jag blir bra. Jag saknar dig och våra promenader jättemycket. Tusen kramar

2009-03-20 @ 02:14:01
Postat av: Rebecca

Pumps ! :)

2009-03-20 @ 02:25:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0