Myskvall

Slutade jobba kl 3 idag, hade tur. Familjen akte ner till san jose, min hostdads bror var dar o halsa pa fran england sa de skulle saga hejda for han aker tillbaka i morgon :P sa jag akte med carro till wipe out, at en tidig middag "california burger" (min nya favvo) med en sallad till. No pommes! kande mig duktig, e typ fortfarande matt dock :)

efter d blev d hem till carro, sag lilla sjojungfrun fram till Barbie(c's hos mum) kom hem, o da blev de shopping pa marshalls! hittade ett par mysbyxor, en bikini, en munkjacka som d stod giants pa ( san fransicos baseball lag om ja fatta d ratt) ett par chinos o en sjal :)

 
Dagens inkop

allt under 100 dollar. tyckte de va mkt bra! alska marshalls, speciellt med tanke pa att allt var over halva priset!! 

efter shopping blev de att aka till Lauren dar vi drack varm choklad me marshmallows i o sag pa hells kitchen! en riktig mys tordsag! love my girls!! :) Nu natti natti, fredag i morgon! :)


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du verkar inte ha det dåligt! När börjar du skicka hem alla kläder? Jag tycker att jag kan få förvalta dom tills du behagar komma hem till kalla Sverige igen.

Men idag lyser solen, så nu ska jag bege mig ut och göra nån nytta. Kram!!!

2009-03-07 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0