Mooonday!

Den harligaste mandagen pa valdigt lange, underbart vader (valdigt kallt nar de blaser) solen skiner o himln har varit alldeles bla hela dagen!! Hade morgonen ledig sa jag satt hemma o fick prata med min underbara mamma, pappa o sa klart min kara van sara! I Miss u! Efter nagra telefonsamtal akte jag hem till C tills jag borjade jobba kl 12.30 :)
Akte da o hamtade de tva yngsta, handlade lite o sen tog vi en prommis o hamtade Lucas i skolan! E sa skont nar man kan ga i de fina vadret. Langtar verkligen tills de blir riktig sommar, kunna aka till stranden, bada o bara vara ute o njuuuta!! Har aven borjat fundera pa va ja ska gora pa min fodelsedag, blir kanske Florida eller NY, o i varsta fall kanske LA haha ;)


Helgen var jatte bra! Ja o C akte ner till Cellar o tog oss nagra fordrinkar o dansade lite innan vi akte till R's lagenhet o tog en till innan vi drog oss till silverclouds o skulle sjunga karaoke, men fick inte sjunga da heller, aven fast R mutade killen som holl i allt. haha han maste verkligen tro att vi e vardelosa pa att sjunga! haha

Lordagen blev tidig morgon hem, for ja o C skulle vara barnvakt at sju barn! Gick over forvantan :) Efter barnvaktandet akte jag hem till C dar jag somna pa hennes soffa helt dod kl atta ! haha mkt for trevligt sallskap dar. Men de kanns anda batttre att spendera kvallen sovandes pa hennes soffa tillsammans med henne an ensam hemma i sangen! ;) "love u babe"

Sondagen blev ocksa tidig uppstigning, hjalpte Pernilla att forbereda for Lucas kalas!! Efter kalaset akte ja o C for att ha aupair mote, bowling i petaluma, men varan Lcc hade inte tankt pa att man kanske maste boka banor i forvag sa vantetiden var over en timme, sa de sluta med att vi akte pa peet's o drack kaffe i stallet..

Ja o C var forst pa plats! Kopte oss en varm choklad o en frappuccino. Mums i solen!

Maste verkligen ha den roligaste aupair gruppen alltsa... Heeeelt tysta i den stackars halvtimmen vi satt dar. snacka om trakiga manniskor! I vilket fall som helst sa akte ja o C sedan vidare ner till Sausolito dar vi gick pa min nya favvo affar Ross, dar jag inhandlade mig en ny vaska, skjortklanning, ett vitt linne,ett par shorts o en kjol. Kopte aven tva par solglasogon,armband, orhangen o en klocka pa styles ocksa! riktigt nojd :)



Efter shoppingen blev de att aka pa wipe out som vanligt o sedan hem o se tv, helt slut! :)

Stort tack till C ocksa som hittade mina underbara nya guess skor! Tack stumpan du e underbar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0