Man far ju vara dum!

Ah eller lite i alla fall! Har som sagt aldrig haft en apple tidigare, inte fan visste jag att man maste ha itunes pa datorn for att man ska kunna he in musiken pa shufflen? haha, men de vet jag nu i alla fall!!!  Efter typ att ha haft den i en manad snart o inte direkt insett att den funkade. Har gatt runt o trott att den var trasig. -Jakla ebay shit! Men icket! Funkar hur fint som helst! :)

Annars har tisdagen o onsdagen varit mycket bra! Har varit ute i solen med barnen, tror till o med jag eventuellt fatt lite farg i ansiktet ! Varmen ar dock inte riktigt har an, kan ga runt i t-shirt o byxor(om man tal att de blaser en del kall luft )
Nasta vecka ska de i alla fall enligt nyheterna bli over 23 grader sa da blir d att hoppa i shortsen! :)

Igar var jag bara pa collage som vanligt, utan min underbara C som ar i tahoe!! :( Fick i alla fall veta natt som ajg inte visste tidigare, min larare talade om att d nastan alltid kan vara nyttigare att ata frysta gronsaker an farska:P De ni? Trodde ja inte... For naringen borjar tydligen forsvinna ut "ur" gronsakerna nar de ligger pa "hyllan" medans den stannar kvar infryst :) tihi

Ikvall har jag bara varit hemma, gatt en promenad med tanja pa morgonen, o sedan aven en med Kathy the dog nu efter jobbet:) ska forsoka ta tag i mitt korkort nu ocksa, borjar verkligen vara pa tiden. Far se om jag an fa en tid nasta vecka :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat hit.... Tänk vad du har hunnit skriva mycket. Verkar som om du jobbar på shoppingen fortfarande.... Mycket snygga kläder!

Här rullar det på. Bara 10 veckor kvar innan lilla babyn kommer och nu börjar vi längta. Känns tryggt att veta att du är proffs på att vara barnvakt när du kommer hem. För du kommer väl hem? Verkar som om du har det oförskämt bra.

Stor kram från Mig och Pricken

2009-03-12 @ 10:30:13
Postat av: Emmeli

Jag tror din lärare driver med dig, du hör väl själv hur det där låter? Försvinna på hyllan?

Då tror jag den försvinner i frysen också. Annars måste man ju ha tagit grönsaken direkt från jorden eller vars den nu kom ifrån, och stoppat den i frysen. Vars tror du dom gör det? Inte i US and A i alla fall, för där ska de åka truck 78 mil innan de når en frysbox.

Förresten så undrar jag även vars den här berömda näringen tar vägen, vare sig den försvinner från hyllan eller frysen. Jag har undrat länge, nu kanske jag äntligen kan få svar?

You find out more, chenqui

2009-03-15 @ 23:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0