Helgen over, igen :P

fredagen blev mkt lugn, ja o carro akte ivag o at middag pa wipe out med lauren innan vi drog vidare in till stan dar vi akte hem till li o myste. blev en massa tjejprat o skratt innan c akte hem till Ryan o ja o Li sag nagra avsnitt av paris hiltons bff!:) haha att ett sa tragiskt program kan vara sa underhallande?
lordagmorgon motte vi upp C nere pa haight street for lite shopping, kopte tre stycken solglasogon:)
Efter shoppingen akte vi hem till C o satt barnvakt, jag, C o Li, alla tre brudarna tillsammans igen! sa mysigt, somnade dock pa soffan, igen... framfor CSI miami! :P efter att en full B o T kommit hem gjorde vi ett tappert forsok att sova tillsammans alla tre i C's sang, gick, men inte sa bra:P haha, ja som va sist ner fick ligga i mitten, mitt i skraran mellan d tva kuddarna, o varmt o jakligt var d ocksa. sen har jag blivit forkyld ocksa... igen.. trodde ja skulle do igar .. snot ut hela hjarnan... kanns battre idag dock..
sondagen blev shopping, en heldag! vaknade nio, kakade frukost o duschade i vantan pa att sonja o lauren kom over.
tog bilen o drog over till emeryville dar vi gick pa ikea o handalde saker till barbies party pa lordag o en massa choklad o lingonsylt sa klart. sjukt hur mycket man kan sakna sanna sma saker ibland.. blir en stor portion havregrynsgrot i morogn, me sylt! mumma
efter d akte vi over till richmond dar de blev lite shopping, kopte en suupersot klanning o tva kolar o en sjal..



jag som var sa stolt dagen fore att ja inte kopt natt. hade tankt spara mina pengar. men icke. kan ju inte lata lbi nar de finns sanna fina saker :P
vid halv sex borjade vi bli klara sa da blev d att sjuktsa li till fargan o sedan aka vidare till wipeout dar d blev nachos o en cali burger o milkshake. Underbart! sen hem till desperate, en vanlig sondag helt enkelt.
Nu e d bara pepp till nasta helg! hoppas d verkligen blir en suuuper fodelsedag for dig C, jag har sa hoga forvantningar o e saaa peppad! tihi!

good night


Kommentarer
Postat av: Sarah

baby, kolla min blogg igen ;)

2009-03-16 @ 10:19:19
URL: http://lasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0