Torsdag




Angesten over att aka hem borjar lagga sig nu.. E sa blandade kanslor anr de komemr till min  hemgang.. ( som jag far att lata som att den e en vecka bort istallet for fyra manader)... men da jag nastan hela tiden har varit sa bestamd pa att forlanga kanns d sa himla overkligt... Som igar nar ja korde barnen till camp o insag att om nagra manader kommer ja inte kora har nagot mer.



Ja kommer inte traffa Carolina varje dag, jag kommer inte kunna aka over GG, shoppa inne i stan, ta mysiga promenader med tanja... Kommer bara sakna alla de sma sakerna som man tar for givet...
Men sen kommer jag ju hem ocksa, far traffa mamma o pappa o mina alskade syskon. Mina vanner som ja inte traffat pa  8 manader.. Kan inte vata pa den  dar fikan vi ska ta Malin, eller en promenad med dig emma, eller utgang med dig Sarah!! :) Fast allt kommer vara sa annorlunda... Fast de betyder inte att de behover vara daligt!

  
  


Igar fixade ja mina naglar efter jobbet, o akte sedan tillbaka for att fortsatta jobba da R+P gick pa bio for att se harry potter.. Efter att barnen lagt sig kom Tanja over o vi sag fardrigt armageddon som ja o C paborjat i tisdags.. Lag i min sang o grat floder ;) haha Kanns som man behover grata av sig da o da, da man inte har natt annat att grata over.... Annars kommer de natt totalt random som ja helt utan anledning borjar storlipa over ;) som nar ja tittade pa Ariel for nan vecka sedan haha

Ikvall ska jag o C hem till nan laurita eller natt som har ett fodelsedags/poolparty! Ska bli kul. Har aldrig traffat tjejen forrutom men hon var tydligen supergo enligt C :) For ovrigt sa e d 12 dagar tills mina alskade anner kommer! 12 DAGAR!!!! Gah vad jag langtar!!!


Kommentarer
Postat av: molliii

jag längtar efter dig så himla mycket jessica! ska bli saå kul att träffa dig! och jag förstår om det känns tungt att åka hem, trots allt.

love you. puss!

2009-08-26 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0