Tisdag

Helgen i san diego var hur rolig som helst.
Akte dit fredagkvall, min underbara van carolina stallde upp o skjutsade mig till flygplatsen da hon skulle ner till redwood for att plocka upp viktor o pierre :) Kom till flyget ganska precis en timme innan o tyckte ja hade timat de elldeles perfa, dock var flyget 45 min forsenat sa ja var tvungen att vanta over 2 innan ja fick kliva pa planet.. O nar ja val sitter pa planet o har smsat david os ager, nu aker vi.. Da istallet for att fkyga ivag kor d tillbaka till gaten for tydligen var de nan som inte madde sa bra.. hmmm.. visade sig vara nan jakla fyllskalle langst bak i planet som druckit lite for mycket under tiden som planet var forsnat.. sucker...
kom fram till san diego over en o en halv timme senare an beraknat... Akte hem direkt till david dar vi gick ner till poolen o badade i kanske tva timmar innan vi insag att vi skulle behova ga hem o sova for lordagen skulle bli lang.

vid ett tiden pa lordagmorgonen drog vi ivag pa target dar d blev inhandlade av wifebeaters:) efter d akte vi ivag till en av davids vanner som hade en utflyttningsfest, dock blev inte langvariga da vi forst o framst inte kunde hitta nagon parkering o for de andra var 99% av alla som va dar gay vilket ja inte kujnnat tro da halften av dem sag skit bra ut! hahah dalig gayradar har! :) I all fall sa tog vi bilen o drog ner till pb dar vi at den basta sushi ja haft i hela mitt liv :) o sedan akte vi vidare till en park dar en av david vanner hade en kamikazee fest, darav d vita topparna.. o en hel del bandanas., ett streck pa varje bandana for varje drink, o sen fick folk kommma o klottra pa alla me vita toppar under kvallen! haha var sjuk troligt.. Kicked some ass i flip cup ocksa ;)

   
 
 

Efter parkfesten var de tankt for utgang men da ja hade glomt mitt id i bilken kvar i parken blev d att aka hem till paul o sova pa hans soffa :) Pa sondagen blev de ratt chill, akte med paul,leighton o amanda t poolen dar vi lag o slappade ca en timme, akte sedan t.. tro de eller ej.. men en stripclub da d enlight paul o leighton hade gratis burgare ;) haha varfor inte tankte ja, aldrig varit... hm maste saga d var mkt underhallande ;)
Efter de blev d att aka hem t paul igen, slappa framfor shooter innan d var tid for mig att aka tillbaka atill verkligheten ;) en sjukt skon helg i alla fall!

Annars sa har d inte hant sa mkt.. Eller jo, ja o C har b estamt att de blir hemgang i november.. Sa sweeden, well be back! Watch out! Kanns skont nu nar de antligen e bestamt.. Far se vart man hamnar sen bara :) Sa nu e vi i full gang med att forsoka planera vara sista manader har o sista manaden da vi inte behover jobbar utan bara ska resa runt, som d ser ut nu kommer vi flyga har ifran t NY - DC - Miami - San diego - LA (OC, malibu etc) - Las Vegas (grand canyon) - San francisco - Sverige.. Kommer dock vara pank som en ratta o helt slut nar aj kommer hem. Men kul kommer vi ha haft ;)


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du får hamna i stockholm tycker jag, då är du nära mig till våren ;)

2009-07-28 @ 23:22:31
Postat av: Elin

Meh! Pucko, åker du till DC när jag redan har åkt!? Jaja, jag kommer nog över det. Ni ska få mina bästa tips! Och, nej Emmeli, hon ska upp till Umeå (i alla fall en stund)

2009-07-29 @ 06:34:44
Postat av: Jessica

Elin - Jo jag vet, jag ar e hemskt manninska... Men snart kommer du hit!! O ja haller pa att spricka for att ja langtar sa mkt !! Fan va vi ska ha kuuuuul!!!!



Emmeli- Stockholm later itne helt fel ;) nar komemr du vara dar? O hur lange?

2009-07-30 @ 18:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0