Gaaaah

Haller pa att bli tokig har!
Fick ett email fran cultural care igar dar de behovde veta senast den sista eller om de va forsta nasta manad om ja ska stanna eller inte, o nar ja vill boka min flygbiljett hem? Men vill ja hem? Hem vill jag val sa klart egentligen, hem o traffa min kara mamma o pappa mina syskon o efterlangtade vanner.. Men mer da? Vad ska jag gora sen? Efter de att jag traffat alla? Kanns som livet dar hemma var sa himla blekt o trakigt om ja jamfor med hur ja lever har. Aven om min vardag inte alltid ar sa underbar sa finns de sa manga mojligheter till sa mycket mera har.
Men hur ja ska lyckas med att stanna de vet jag inte? Vill jag forlanga e ju forsta fragan, vill ja vara au pair ( de e nog egetnlgien de forsta) .. Vill jag stsanna har i den familj som ja ar i nu isf? Eller ska jag byta? Hoppas pa att hamna langre soderut? Narmare Vegas, LA o SD? Ska jag aka hem o komma tillbaka for tre manaders semester? Aka hem o soka turistvisa o stanna i sex o hoppas pa att fa ett jobb sa ja kan stanna sa lange? Eller bara komma hit o plugga? Men vill ja plugga redan? Vill jag inte ut o resa mer innan? Gaaah, for manga fragor utan nagra svar! Blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0