verkligen en skit bra helg!

Maste verkligen saga att den har helgen har varit nast intill perfekt, har verkligen haft sa himla roligt!
Lordagsmorgonen borjade med att jag vaknade sjukt tidigt, redan halv atta oppnade jag ogonen, o med tankte pa att jag gick o la mig kl tva sa var de valdigt konstigt. Men jag var hur pigg som helst sa de var ingen ide att forsoka somna om. Gjorde frulle o gjorde mig i ordning o vantade pa att carro skulle hamta upp mig! Akte in till stan dar de blev lite shopping tillsammans med Emma o Li! Hittade dock ingenting som jag egentligen tyckte om, kopte en kort svart midjejacka leggings o strumpbyxor! Akte sedan hem t lagentheten o gjorde oss i ordning for en kvall pa stan!
Blev inte riktigt som vi tankt oss dock, skulle forst in pa le colonial tror jag puben hette, men da inte amanda hade natt id sa kunde vi inte komma in, sa vi deppade ihop dar en liten stund innan vi tog oss i kragen o hittade oss ett annat stalle!
O bra va de for vi hade verkligen skiiit kul dar, var hur bra musik som helst, en blanding mellan nytt o gammalt!! O Li o Amanda var riktiga drinkluder o raggade till oss ett x antal groggar o tequilashots av en stackars liten kines. Men lika glad va han for de, han fick ju umgas me the Sweeds ;)


Sondagsmorgonen borjade med mumsig brunch pa the cave, at en skit god macka, inte lika god som sist, men nastan. Efter brunchen borjade dock bakfyllan satta in sa da blev de nagra timmar pa soffan innan vi styrde bilen hemat for att gora oss i ordning for den planerade "aupair" middagen som ja o carro styrt upp pa wipe out!  Var riktigt riktigt roligt. Tror vi va sammanlagt nastan 20 tjejer som var dar o at.. Dock kanner jag mig riktigt acklad av allt som har med mat glass o godis att gora! Usch, tryckte i mig alldels for mycket, kan ju bara hoppas de sitter i tills imorron, men de e nog bara onsketankade... Godis suget will be back as always!


Kommentarer
Postat av: Partymoster

Vilket kanonställe du verkat ha hamnat på.

Själv har jag haft det superbra i 4 veckor. har rest runt i Thailand o levt i en dröm.Superbra har det varit. Sköt om dig Kramar Susanne

2009-01-30 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0