Torsdag

Vaknade av att vackaren ringde 07.15 i morse, hade varsta planerna pa att jag skulle duscha o gora mig i ordning for en gangs skull, men icket. Kanslan att dra tacket over huvudet o sova i ynka fem minuter till tog over. Snoozade typ 5 ganger innan jag antligen steg upp o drog pa mig mina vanliga mjukisbyxor linne o en cardigan(e typ de enda man gar runt i har) maste vberkligen investera i nya mysklader :P



Efter frukost blev de att aka ivag med barnen till skolan ( vilket gick ovanligt smidigt faktiskt) lamna av de tva aldsta o sen hem igen! Jag o lillan hade en riktig mysfrmiddag med promenad i de fina vadret o lite lek :) Har varit underbart vader enda sedan jag kom, (forrutom nagra dagar med regn) men overlag har de varit toppen med tankte pa att de egentligen ska regna nu!

Efter lite lunch blev de upplock av Sofia o sedan en svang pa affaren innan de bar ivag for att hamta Lucas en timme senare, akte direkt med bilen ner till Corte Madera dar vi motte upp Sonja o hennes tva vardbarn Jackson o Alex for en playdate. Hade jatte mysigt med en liten picknick..
Akte hem kl fem for att gora middag at barnen, o efter d brukar min dag vanligtvis vara over, men eftersom mina vardforaldrar hade en forlovningsfest att ga pa ikvall sa blev de jobb aven efterat. Blev lite laxlasning o badning innan de fick hoppa i sang kl atta !:) En helbra dag faktiskt(forrutom d extra timmarna) for den har gatt fruktansvart fort, fredag igen i morgon! IGEN:)

Har dock inga riktiga planer for helgen an, eller de blir nog utgang nan av dagarna med Karaoke, ska bli kul - riktig karaokebar :) tihi inge singstar:S
Sen blire nog bara mys nan av dagarna o sedan superbowl hemma hos lauren pa sondag! :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0