Ny vecka..Igen!

Kanns som de e mandag hela tiden, mandag o fredag i alla fall. Fast mandag lite oftare an fredag!:)
Veckan har i alla fall borjat valdigt bra, fick dock inte vara ledig i morse eftersom den aldsta inte hade skola.. Men vadret var super, dock ganska kallt, men solen sken sa vi akte till parken o var dar i lite over tva timmar innan de blev tid att hamta de andra tva! :) Akte hamta dem, akte o handla. Gick pa bibblan for att kolla om de hade en bok jag behover for collage i morgon, men det visade sig att den kostade typ 100 dollar sa de blir nog inte att jag koper en ny i alla fall. Ja o Carro far val dela pa den! Kanns onodigt med tankte pa att vi inte ens behover gora nagra prov eftersom de e open collage... Annars var dagen bara lugn lite lek o mys pa eftermiddagen!


Efter jobbet kom carro o hamta upp mig o vi drog vidare till Lauren dar de blev lite pasta alfredo(mycket mumsigt) karameller o sex and the city the movie.. Kommer nog aldrig trottna pa den filmen!

Myspys













Pratade aven med amanda nu pa Facebook, hon ar antligen berattat for sin familj att hon ska aka hem, kanns skittrakigt, vi som hade sa himla kul tillsammans, forhoppningsvis blire fler kvallar som den har innan du aker hem!!!






Nu ska jag sova!

Over and out <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej alskling! sag att du ringt tidigare idag, men nar jag forsokte ringa upp sa gick det inge vidare (min eller din telefon som inte funkar?) Vi hors i morrn du! Puss

2009-01-28 @ 06:36:41
Postat av: Molli!!!!

Världens bästa Malin här!Fan vad snygg du är, och vilka snygga kamrater du skaffat. Värsta pinglorna! :) Du ser ut att ha det JÄVLIGT BRA! Kul för dig! >jag är avis! fast jag och min lila lilla man har det rätt bra vi med :)

Love you!!!!!!!

2009-02-25 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0