Fredag

Igar blev de mys med tjejerna inne i stan, traffa Emma, Amanda, Sarah, o en osterrikisk tjej ocksa forrutom Li o Carro. Hade skit kul, tog dock mig o Carro lite mer an en evighet att hitta in, fick fel adress o sen nar vi fick ratt adress sa horde jag fel namn eftersom de var tva gator som hette nastan lika sa vi irra val runt i over en halvtimme innan vi antligen hitta ratt!! Sa de blev mc donalds till middag, holl pa att do av hunger.. Sen sa akte vi vidare hem till sarah o myste dar med nagra flaskor vin o massa tjejprat!:)


Dagens planer ar forst att vanta pa att Carro ska komma o plocka upp mig sa vi kan aka in till stan, ska shoppa hela dagen, har sa fruktansvart mycket jag maste handla nu. Sen blir de fargning av har o sedan utgang! Om vi kommer in vill saga!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0