Antligen skaffat mig en blogg!


 




Pa sistone har de inte hant sa mycket! Li har flyttat till San francisco, tar over emmas familj(som jag motte pa aupairskolan) saknar henne redan, har inte sett henne sedan i mandags(ovanligt lange) far se henne i morgon... Langtar :)



Bio igar, paul blart - mall cop. Ganska overdriven men valdigt roligt stundvis, helt klart vard att se... :) "Your like a meal, you make me feel stuffed.. With feelings!! and i dont have to unbutton my pants! " ;) haha



Har signat upp for collage ocksa, child and adolescence development ( oversatt typ barn o ungdomspsykologi) hade forsta lektionen i tisdags(efter 40 minuters letande efter parkering 10 minuters letande efter lektionssal) var faktiskt mycket intressant, ska nog bli kul anda! Var inte sa sugen pa de innan.. Gor nu bort halften av alla credits 3 :) sa till sommaren blir de vinprovning :) ( ganska lustigt att man kan ha vinprovning, hiking eller joga som en kurs, men lika gla e ja for de) :)

Dagen har for ovrigt varit bra, haft en playdate med sonja o hennes vard barn, var supermysigt. Lekte hemma hos dem o bakade muffins med choklad i! Mums!!( mitt nya liv holl inte sa lange) haha, na till gymmet med mig, har nagra muffins att branna!

Over and out!

(lite random bilder )
Utgang pa lordagen med mina favvo tjejer! O sedan picknick med utsikt over golden gate pa sondagen!


Forsta sondagen pa de nya aret spenderades i Laurens hot tub!


Carro Jag o Li pa nyar

Pier 39s salar, lunch/middag pa wipe out, o till sist ja o carro plus nagra brandman fran lcc motet i sondags!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, JJ, bloggerskan! Hoppas du mar battre och att du kan andas som du ska kara van. Puss

2009-01-23 @ 04:11:59
Postat av: Li

miss you too hun! Och antligen har du skaffat blogg ja!!! ;)

2009-01-26 @ 06:12:56
URL: http://mylifeinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0