Valentines day!

Torsdagen blev lugn, slutade vanlig tid, gick pa gymmet med carro var dar i ca en o en halv timme, kande mig riktigt duktig, 30 min pa crosstrainern, sen lite styrka o sen 20 minuter pa lopbandet! inte daligt for att vara jag!!!
Efter gymmet blev de bara soffmys med carro framfor greys!! Battre serie finns fasiken inte!
Fredag spenderade vi i stan hos sara, hade lite tjejmys!

dagen idag borjade med att jag klev upp at frukost gav barnen sina alla hjartansdagpresenter som bestod av choklad o en ballong. =) Sofia var sa himla gullig igar ocksa nar jag akte for att kopa kort at carro, haha. - who are you buying these for? - Till mina vanner svarade jag.. - Why? is it because you love them? - Ah svarade jag.. - OOh are so you are giving me a card too.. Because I knoow you love me !! - Ja baa eeh. ah visst ! haha
sa himla sot..

Efter frukost blev de att gora sig i ordning for shopping. har varit hela vagen till vacaville idag o shoppat loss. Fy va de har brants pengar.. Kopte ett par jeans, ett par jeansshorts, ett par levis tygskor, en levis tshort(som blir bra ovanpa bikinin i sommar), ett par pumps, o fem andra t shirts, bland annat billabong, oniell o love! kande mig riktigt nojd faktiskt. inte sa mycket onodigt... =) ska i alla fall dit o handla igen =)

Nu ska vi i aka in till stan snart gumman o jag, stanna o kopa lite alkohol o sen hem till amanda for forfestmys o sedan utgang ! =) Pepp peppe!!


Happy valentines day everybody! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0