Sondag

Vaknade bakis som aldrig forr, verkar bara bli varre o varre for varje gang man gar ut, vill inte veta hur de ar om fem ar alltsa...Usch.. Vaknade i alla fall hemma hos Li, gjorde mig i ordning for att ta bussen med Li till lagenheten dar vi akte med Ryan hem till Novato dar de blev nagon timmes vila innan Carro plockade upp oss for att dra vidare till Lauren for super bowl party!



Vadret var verkligen underbart hela dagen, solen sken o de var sakert over 20 grader i solen! Ja Carro o Li satt ute mest hela eftermiddagen, akte runt i Laurens paddelbat o bara myste!
Vi kl fyra akte vi ner till wipe out for vart vanliga sondags meal, blev dock bara pipeline, chips med salsa o guacemole o pommes ! O milkshake sa klart, Oreo milkshake ! Mums!

















Efter middagen skjutsade ja o Carro Li till fargan, kanns sa himla konstigt att hon inte bor har langre.. usch, ska de bli en hel vecka till innan vi far se dig igen ?
Efter vi lamnat av li akte vi tillbaka till lauren som erbjod oss att fa hppa ner i hot tuben, o jag lovar, de kandes frestande. Men efter noga overvagande insag bade jag o carro att vi var pa tok for trotta efter en helg med totalt 9 timmars somn, sa vi styrde varan fard hemat o i sang. Lag i min sang halv atta o slackte lyset kvart i nio... Skont vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0